Novost u istraživanju gemiusAudience – javno prikazana segmentacija stranica po rubrikama

Kraj ljeta donosi novost u gemiusAudience istraživanje. Dio izdavača većih hrvatskih web medija odlučio se osim podataka o posjećenosti svojih medija i profilu posjetitelja na razini cijele domene, tržištu javno predstaviti detaljnije podatke o posjećensti svojih rubrika.

Zašto je segmentacija stranica po rubrikama bitna?

Zato što je oglašivacima i agencijama sada dostupna mogucnost analize ponašanja i profila posjetitelja pojedinih rubrika na odredenim stranicama. Tako se sada na primjer samo dio publike veceg portala, one u segmentu life-style tematike (životnog stila), može usporedivati s populacijom posjetitelja specijaliziranih tematskih life-style medija, dok to prije zbog dostupnosti sociodemografskih podataka iskljucivo na razini cjelokupnog medija nije bilo moguce. Novost u gemiusAudience istraživanju znaci, da je oglašivacima i agencijama omogucena preciznija i kvalitetnija analiza ciljnih skupina i njihovog ponašanja.

Uvodenjem prikaza podataka i na razini rubrika, projekt gemiusAudience tako ponovno pomice granice na hrvatskom Internet tržištu naglašavajuci jednu od glavnih karakteristika Interneta tj. njegovu transparentost, podržanu cinjenicom da se na Internetu može sve izmjeriti. Spomenuta novost donosi nova znanja o web medijima i njihovih posjetiteljima i tako predstavlja temelj za pripremu još preciznijih medijskih planova.
U ovom trenutku stranice koje javno prikazuju rubrike su net.hr, index.hr, 24sata.hr, jutarnji.hr, gloria.com.hr, a uskoro i njuskalo.hr, dnevnik.hr i oglasnik.hr.
Zbog ljeta i godišnjih odmora u kolovozu ocekivani pad posjecenosti

U populaciji 12+ (osobe koje koriste Internet, a u dobi su od 12 ili više godina) je u kolovozu 2009. u Hrvatskoj bilo 46% mjesecnih korisnika Interneta što predstavlja 1.627.388 stanovnika Republike Hrvatske. Više od 250 stranica koje su u kolovozu 2009. ukljucene u istraživanje, pokrivaju više od 89% online tržišta što predstavlja 1.452.444 korisnika Interneta u kolovozu pracenih gemiusAudience istraživanjem. Najveci doseg medu 254 stranice, u kolovozu su imali: net.hr, index.hr, forum.hr, tportal.hr i 24sata.hr.

Ljeto je vrijeme godišnjih odmora kada sve ide nekako sporije i smanjenim intenzitetom. Taj trend se ocituje i u gemiusAudience rezultatima za mjesec kolovoz vec trecu godinu zaredom kroz pad broja mjesecnih korisnika Interneta na hrvatskom tržištu, a samim time i padom posjecenosti stranica koje sudjeluju u istraživanju. GemiusAudience podatke za kolovoz (doseg, broj stvarnih posjetitelja, posjete i prikaze stranica) možete naci na stranici: www.audience.com.hr.
Za dodatne informacije o GemiusAudience istraživanju, slobodno nas kontaktirajte putem telefona:
01 6331 515 ili e-mailom: ivan.gadanac@valicon.net.