Odgovor na sva pitanja u završnim građevinskim radovima

OSIJEK – Među 310 izlagača iz desetak zemalja, koji su se proteklog tjedna predstavili na Pampasu, na sajmu Osijek Expo 2006., u svome premijernom nastupu zablistala je jedna mlada tvrtka – Bekament d.o.o. iz Osijeka.

Na sajmu je, naime, izrađena kućica na kojoj su prezentirane završne dekorativne žbuke u četiri trend boje u 2006. godini; narančasta, ljubičasta, crvena i zelena. Osim boja, prezentirane su razne granulacije i strukture, kako bi svaki posjetitelj mogao izabrati željenu kombinaciju za svoje pročelje. Na štandu se našla i slika osječkog slikara Tihomira Čirjaka, koji u svojim radovima na staklu primjenjuje akrilne boje Bekament, čime je izlagač pokazao da njihove fasadne boje postojane i na staklu. Prostor su dodatno uljepšale 3 lijepe hostese, a šlag na sve je bila je ljepotica “odjevena” te zelenom i narančastom Bekament bojom. Stoga nije ni čudo da je ova tvrtka osvojila priznanje za najbolje uređeni i osmišljeni prostor na ovogodišnjem sajmu Expo. Tvrtka Bekament se na sajmu predstavila zajednički s matičnim tvrtkama Bekament – Banja Komerc d.o.o. iz SCG i Bekament GmbH iz Švicarske, a posjetiteljima su ponudili široki asortiman visokokvalitetnih proizvoda za sve završne radove u graditeljstvu. Svi proizvodi, poručuje Stjepan Kadović, direktor osječkog Bekamenta, zadovoljavaju visoke kriterije kvalitete koje propisuje Švicarska udruga soboslikarskih i fasaderskih tvrtki (SMGV).

Svi proizvodi posjeduju odgovarajuće ateste za kvalitetu u zemljama u kojima se plasiraju krajnjim korisnicima. Proizvodi Bekament se prodaju u Švicarskoj, Hrvatskoj i SCG preko vlastitih poduzeća, a u ostalim zemljama (Rumunjska, Rusija, Slovenija, Mađarska, BiH, Kosovo, Crna Gora, i Makedonija) preko partnerskih tvrtki. Tržištu Osijeka i Slavonije nudimo jedan novi sistem kupnjee, zbog čega smo prošle godine otvorili tehničko-informativni salon u Divaltovoj ulici, gdje naši kupci imaju mogućnost dobiti svaku pomoć u obliku tehničkih savjeta ili pomoći pri izboru proizvoda ili sustava za njihovu fasadu. Kupnja se, pak, obavlja kod naših distributera u Osijeku i Slavoniji ili u našem diskontnom centru, koji je prije dva mjeseca otvoren na Južnoj obilaznici, kaže Kadović. Bekament, dodaje, snažnim marketinškim akcijama kreće u osvajanje hrvatskog tržišta. Ističe kako je plan tijekom ove godine “pokriti” slavonsku regiju, a već nagodinu ući i u ostale hrvatske regije. – U Slavoniji se osjeća pad životnog standarda, sve je obezvrijeđeno, a velike zapadne tvrtke nisu u mogućnosti sniziti cijene svojih proizvoda na štetu svoje marže, pa nižu cijenu nadoknađuju znatno nižom kvalitetom. Stoga smo odlučili plasirati program Bekamenta na tržište Hrvatske jer spaja švicarsku, zapadnu kvalitetu te nižu cijenu, prouzročenu nižim troškovima proizvodnje u Srbiji. Drugim riječima, hrvatsko tržište se mora okrenuti istočnim zemljama koje zadržavaju određenu razinu kvalitete, ali daju niže i konkurentne cijene, kaže Kadović.

Osnovni cilj Bekamenta je distribucija proizvoda i tehnička logistika prema krajnjim potrošačima – trgovcima, izvođačima, projektantima, investitorima. Našim kupcima nudimo sustavnu gradnju, pa smo na sajam došli s partnerskim tvrtkama koje imaju proizvode kojima zatvaramo našu kompletnu ponudu. Poznato je da se najkvalitetniji materijal ne mogu ugraditi bez kvalitetnog i za to primjerenog alata, te u tu svrhu smo zastupnici tvrtke Mimont Group, koji je najveći trgovac alatima za završne radove u graditeljstvu u regiji. Sa Yum Commerce, kao proizvođačem dekorativnih profila i elemenata za pročelja i interijere, naše fasade izgledaju još ljepše i bogatije. I na kraju, s partnerskom tvrtkom Zorka-Color, zatvaramo premaze, boje i lakove za drvo i metal. Stoga je, unatoč širokoj paleti vlastitih proizvoda, Bekament razvio partnersku suradnju sa te tri tvrtke, jer na taj način kompletiramo cjelokupnu ponudu. Također, započeli smo suradnju s austrijskim Austrothermom (toplinske ploče od stiropora), te Yu-Winnerom (akrilni i silikatni kitovi za specijalne namjene), kojima je naša ponuda zaokružena, zaključuje Kadović. Inače, tvrtka Mimont Group, osnovana 2000. godine, nudi alat za soboslikarske, fasaderske, keramičarske, tapetarske, zidarske i ostale završne radove u graditeljstvu. – Kontinuirano uspješno poslovanje ostvareno je zahvaljujući suvremenom načinu rada i organizacije, primjenom svjetskih standarda te uz stručni kadar koji je brzo i uspješno reagirao na sve zahtjeve koje je pred nas stavilo tržište. Ostvareni rezultati (40-postotni udjel na tržištu SCG), otvorili su pretpostavke za stabilno djelovanje Mimonta na široj regiji, te ambiciju da postane vodeća tvrtka u regiji u svome sektoru, kaže Mirko Popović, direktor Mimonta. Za razliku od Mimonta, koji se hrvatsko tržištu predstavlja prvi put, Zorka-Color je na hrvatskom tržištu od 2004. godine. – Zorka ima velike ambicije na hrvatskom tržištu zato što smo se već potvrdili na tržištima bivših Yu-republika (BiH, Crna Gora, Makedija, Kosovo), s tim što je hrvatsko tržište ipak nešto zahtjevnije. Od privatizacije 2002. godine, četverostrukom smo narasli, i po pitanju financija i prometa u tonama, kaže Aleksandar Savić, menadžer u sektoru izvoza.

Prošle godine Zorka je ostvarila 7,500 tona i 9,5 milijuna eura prometa, od čega se veći dio odnosi na dekorativne premaze. Također, vrijedi istaknuti da trećina prometa Zorke otpada na izvoz. – To je ohrabrujući podatak kad su u pitanju nastupi na tržištu Hrvatske. Otvorili smo, također, tvrtku u Mađarskoj, a prošle godine ostvarili smo i zapažene rezultate na poljskom tržištu, što jamči da je riječ o proizvodima koji zadovoljavaju standarde EU-a. Samim time uvjeren sam da imaju budućnost u Hrvatskoj, kaže Savić. Yum commerce postoji od ’97., a posljednjih šest godina specijalizirali su se u proizvodnji ukrasnih profila od polistirola i siropora za fasade i interijere. – Riječ je o dekorativni profilima i elementima od tvrdog polistirena sa zaštitnim slojem, što ga čini otpornim na sve vremenske nepogode, kišu, snijeg ili sunce, ali i na udarace. To je proizvod koji ima perspektivu, pogotovo kad su u pitanju moderna pročelja i interijeri, to više što je jeftin i može se mijenjati svake godine, kaže predstavnik tvrtke Nikola Perčić. Postoji, kaže, nekoliko renomiranih proizvođača na slavonskom tržištu, no čije su cijene mnogo više od YC. Imamo ISO certifikat, koji dovoljno govori o kvaliteti naših proizvoda. Ambicija za Osijek i Slavoniju je da budemo lider na tržištu, a preko Bekamenta krenemo u osvajanje ostalih regija Hrvatske. Ambicije su velike, ali postoje osnovne pretpostavke, velika želja i znanje, pa nema razloga, da ne ispunimo zadane ciljeve, zaključuje Perčić. Izvor: www.Glas-Slavonije.hr

]]>