Počela gradnja punog profila

VRBOVSKO – Točno u 18.23 sati jučer je na zapadnom portalu tunela Čardak, koji se nalazi u blizini Vrbovskog, obavljeno prvo miniranje u drugoj cijevi tunela, čime je simbolično označen početak gradnje punog profila autoceste Rijeka – Zagreb.

Do kraja 2008. godine planiraju se izgraditi dodatna dva prometna traka na ukupno 55 km poluautoceste na dionicama u Gorskom kotaru. Riječ je o investiciji »teškoj« oko 270 milijuna eura. – Ovog ljeta počinjemo bušenje druge cijevi tunela Veliki Gložac, a već do kraja godine započet ćemo graditi puni profil na cijeloj poluautocesti, što znači da ćemo graditi čak dvadesetak novih tunela i vijadukata, između ostalih i tunel Tuhobić dužine 2140 metara i tunel Javorova Kosa dužine 1460 metara, rekao je predsjednik uprave Društva »Autocesta Rijeka – Zagreb« Zoran Klarić. Sada trošimo 53 milijuna eura koje smo uštedjeli na ranijim natječajima, a u lipnju 2007. godine završit ćemo puni profil na dionicama od Zagreba do Stare Sušice u dužini od 101 kilometra. On je najavio da će sve aktivnosti na miniranjima biti smanjene ili obustavljene tijekom srpnja i kolovoza, dok će se u ostalom dijelu godine promet na autocesti obustavljati uglavnom u noćnim satima. Očekuje se da će vrijeme obustavljanja prometa zbog miniranja biti smanjeno na 15-ak minuta. Ali, tijekom sljedeće tri i pol godine obustave prometa postat će svakodnevica na autocesti Rijeka – Zagreb. Darko PAJIĆ Izvor: Novi list www.novilist.hr

Obećanje iz 1971. – »Za nekoliko godina stižemo do Zagreba«

Ivan Galić, glavni inženjer projekta iz splitskog »Konstruktora« koji je vodio miniranje na tunelu Čardak, ispričao nam je jednu zanimljivu sličicu iz svog 40 godina dugog radnog staža. – Došao sam iz Zambije 1971. godine i gradio sam prvu dionicu autoceste na Grobničkom polju. Sjećam se, tada se govorilo: »Za par godina stići ćemo do Zagreba«. Sada, 2005. godine, opet govorimo isto, ali ovaj put vjerujem da će tako i biti, kazao je Galić.

Garaže – gradimo.hr

]]>