Radovi na Dravi kakvi se rijetko viđaju

OSIJEK – Pripreme za gradnju novog cestovnog mosta preko Drave na zapadnoj obilaznici kod Pampasa u punom su jeku. Jučer su radnici osječke Hidrogradnje na Dravi kod Pampasa obavljali “radove kakvi se rijetko viđaju u Osijeku”, kako je kazao direktor Hidrogradnje Nenad Cigić.

Radimo zahtjevan posao postavljanja osiguranja oko budućeg stupišta u Dravi i na obali, objasnio je Cigić. Naime, čelična konstrukcija budućeg cestovnog mosta, dužine 642 metra, bit će postavljena na četiri stupa – dva na obali, a dva u samom koritu rijeke. Stoga Drava ovih dana vrvi pontonima i bagerima. Radnici Hidrogradnje jučer su ondje postavljali podlošku širine 20, a dužine 80 metara, na koju je potom raširen geotekstil s tzv. fašinskim kobama, koje se, prema Cigićevim riječima, sastoje od pruća posloženog i vezanog u kazete dimenzija 4 puta 4 metra. U njih će potom biti stavljen kamen kako ne bi došlo do podlijevanja vode kada započne postavljanje stupova.

Tim je radovima započelo postavljanje temelja za budući most koji će ujedno biti najveći objekt na zapadnoj obilaznici. Za dovršetak obilaznice potrebno je izgraditi još dvadesetak kilometara kolnika na dionici od čvorišta obilaznice sa Strossmayerovom ulicom (gdje će biti izgrađen nadvožnjak, nap.a.) do Švajcarnice u Baranji. Glavni izvoditelj radova na gradnji obilaznice je tvrtka Osijek Koteks, a podizvođač je Kamen Ingrad iz Velike. Radove na mostu, čija je čelična konstrukcija izrađena u slavonskobrodskom Đuri Đakoviću, obavlja Hidroelektra niskogradnja iz Zagreba, a njezin je kooperant osječka Hidrogradnja. Autor: M.FILIPOVIĆ Izvor: Glas Slavonije www.glas-slavonije.hr

]]>