Rušenje jednog objekta – 35 tisuća kuna!

VUKOVAR – Bivše Ministarstvo javnih radova, obnove i graditeljstva započelo je 2001. godine projekt uklanjanja ruševina u Vukovaru, a u prve dvije godine projekta vukovarski Komunalac i vinkovački Eurco, očistili su 400 ruševnih objekata.

Iako je projekt raščišćavanja devastiranih objekata nastavljen i u iduće tri godine, u gradu na Dunavu još uvijek postoji znatan broj ruševina koje prijete sigurnosti građana, pa će uklanjanje u ratu razrušenih javnih objekata i obiteljskih kuća biti nastavljen i ove godine. Ministarstvo mora, turizma, prometa i razvitka za tu će namjenu izdvojiti približno šest milijuna kuna, te će uskoro biti raspisan natječaj za odabir najpovoljnijeg ponuđača za taj posao. Grad Vukovar označio je 130 građevina za uklanjanje, a kako raščišćavanje jednog devastiranog objekta stoji oko 35 tisuća kuna, planiranih šest milijuna trebalo bi biti dovoljno za čišćenje predloženih 130 parcela.

Kada je riječ o uklanjanju razrušenih obiteljskih kuća, do sada je najviše problema bilo s onima čiji vlasnici nisu dali pristanak ili podnijeli zahtjev da im se o trošku države ukloni otpad. Komunalni redari nemaju ovlasti kazniti vlasnike takvih objekata, jer se radi o privatnim parcelama, pa takvi slučajevi spadaju u nadležnost građevinske inspekcije. S obzirom na povremena urušavanja cigle i ostataka s krovova gradskih ruševina, najavljeno je kako će resorno ministarstvo u suradnji s inspekcijskim službama izdavati naloge za uklanjanje takvih objekata. U prošloj su godini vukovarski Komunalac i vinkovački Eurco zajedničkim snagama uklonili 54 ruševine. Autor: D. KORPOŠ Izvor: www.Glas-Slavonije.hr

]]>