Svaka šesta tvrtka ima financijsku korist od vlastitih web-stranica

ZAGREB – Korporacijske internetske stranice mogu iz temelja promijeniti poslovanje te potaknuti prodaju proizvoda i usluga, međutim hrvatski subjekti to još na žalost nisu prepoznali.

Iako se čak 81 posto hrvatskih tvrtki slaže da internetske stranice pospješuju poslovanje, svega 16,7 posto njih preko svojih stranica ostvaruje konkretnu financijsku korist. Pokazalo je to istraživanje tvrtke Inspiracija.com, koja se bavi razvojem internetskog poslovanja i inovacijama u pristupu komunikaciji u B2B segmentu. Tvrka je istraživanje provela na uzorku od 143 tvrtke u Hrvatskoj tijekom svibnja. Danas je u modernom svijetu uobičajeno da tvrtke ulažu više stotina tisuća kuna u razvoj vlastitih internetskih stranica, ali tek se rijetki u Hrvatskoj odlučuju za ovakve korake. Prema posljednjim podacima svega približno 1 posto hrvatskih poslovnih subjekata predstavljeno je na Internetu. Vrijednost Interneta prepoznale su uglavnom srednje ili velike tvrtke, a čak 55 posto ispitanika su tvrtke sa 100 ili vise zaposlenih. Iako Internet i elektroničko poslovanje omogućuju tvrtkama veću interaktivnost, fleksibilnost, bolju povezanost, brže i jeftinije poslovanje u usporedbi s tradicionalnim, hrvatski poslovni subjekti sve to još nisu u potpunosti prepoznali. Postojeće internetske prezentacije poslovnih subjekata u Hrvatskoj su malobrojne i bez kvalitetnoga prikaza ponude i potražnje proizvoda i usluga. Neprilagođenost potrošaču, nedostatak interaktivnog elementa za izravnu komunikaciju s tržištem, neprilagođeni sadržaj, loš izgled ili naprosto neažuriranost podataka, glavni su razlozi slabe iskoristivosti hrvatskih korporacijskih internetskih stranica. Ukoliko se pak pregledaju i analiziraju postojeće internetske stranice poslovnih subjekata, dolazi se do još poražavajućih podataka. Više od 50 posto tih stranica sadržava samo naziv poslovnoga subjekta, nekoliko uzgrednih rečenica o tvrtki te asortimanu proizvoda ili usluga. Tu je uglavnom još nekoliko fotografija i adresa, s brojem telefona, a ne e-mail adresom! Istraživanje je tako pokazalo da čak 95 posto ispitanika smatra da korporacijske internetnske stranice koriste stvaranju brenda, dok preostalih 5 posto smatra da uopće ne koriste za unapređenje poslovanja. Izvor: www.poslovni.hr

]]>