Tondach investicija u Đakovu realizirana 50%

• Investicija od 97 mil. kuna realizirana 50%

• Novi najkvalitetniji crjepovi novog formata dostupni od 2007. godine

• Daljnje jačanje tržišne pozicije

Novogradnja najmodernije tehnologije H kazeta na proizvodnoj liniji II u Đakovu

Godine 1996. je preuzet većinski paket dionica tadašnje tvornice „Zagorka“ u Bedekovčini. Već 2000. godine u u Đakovu je preuzeta još jedna tvornica koja djeluje u okviru firme www.tondach.hr TONDACH HRVATSKA dd. Preuzimanjem ciglane Wienerberger u Đakovu, TONDACH je nastavio uspješnu ekspanziju na hrvatskom tržištu.

Trenutno TONDACH ima 2 tvornice crijepa u Hrvatskoj, a proizvodni kapacitet je cca. 45 mil. komada glinenog crijepa, što odgovara površini krovova od cca. 2,2 mil.2. Poznati crjepovi TONDACH etablirani su na hrvatskom tržištu sa tržišnim udjelom preko 50%.

Izgradnjom proizvodnje linije II u Đakovu postavlja TONDACH nove standarde za hrvatsko tržište. Radovu su počeli direktno nakon preuzimanja tvornice u ožujku 2006. Nova linija za proizvodnju crijepa zajedno sa priborom imati će okviran dodatni kapacitet od cca. 20 mil. komada.

Investicija od 97 mil. kuna realizirana 50%

Ukupni investicijski volumen za novu proizvodnu liniju iznosi cca. 97 kuna (cca. 13 mil. EUR), tako da će se proizvoditi engobirani i glazirani proizvodi pomoću State-of-the Art tehnologije.

Radi se pritom o specijalnoj tehnici za obradu ovršine koja daje proizvodu individualnost i estetiku. Trenutno je TONDACH realizirao cca. 50% ukupne investicije u proizvodnu liniju Đakovo II.

To uključuje sve provedene mjere vezane za građevinske radove, područje prerade gline, preše i H-kazete. „Sa našom novom proizvodnom linijom u Đakovu II još ćemo fleksibilnije reagirati na želje kupaca.

To uključuje proizvodnju tehnički zahtjevnih sjajnih, tamnih engoba i glazura bez dodatnih problema“ – kaže mag. Martin Olbrich, voditelj marketinga i prodaje TONDACH Gleinstätten dd.

Novi najkvalitetniji crjepovi novog formata dostupni od 2007. godine

Razvoj proizvodnje je zaključen, tako da se novi proizvodi mogu uvesti na hrvatsko tržište početkom 2007. godine. Novi proizvod je poseban zbog formata – potrebna količina crijepa po m² će iznositi cca. 10 komada. Prednost tog formata leži primarno u optimiranju troškova za proizvođača kao i krajnjeg kupca.

Pored te raznosvrsnosti u ponudi, TONDACH može kupcima ponuditi širok servisni paket i svakom kupcu jamčiti garanciju od 33 godine na svaki proizvod.

Kupac će jasno prepoznati kvalitetu TONDACH proizvoda i zbog toga će se nakon odluke o kupnji TONDACH proizvoda još godinama osjećati zadovoljnim.

„TONDACH stoga pozitivno ocjenjuje upite na hrvatskom tržištu i očekuje dugoročno daljnji porast prodaje“, kaže Mag. Martin Olbrich.

Daljnja izgradnja tržišne pozicije i koncentracija na osnovu djelatnosti

Strategija grupe TONDACH odražava se prvenstveno u prisutnosti u cijeloj Eurpoi, te u daljnjoj koncentraciji na osnovnu djelatnost. Sa rekonstrukcijom nove linije Đakovo II je oboje usklađeno – vodeća pozicija u jugoistočnoj Europi, kao i ekspanzija unutar same djelatnosti.

Ovu strategiju TONDACH slijedi još od 1992. godine, kada je kupljen najveći madžarski proizvođač crijepa. Nakon toga slijedile su akvizicije u Češkoj, Sloveniji, Hrvatskoj, Makedoniji, Rumunjskoj, Srbiji i Slovačkoj. Zbog stalnog optimiranja postojećih proizvodnih procesa i prodajnih aktivnosti moguće je primjeniti efekt sinergije.

TONDACH će s novim kvalitetnim, vrhunskim proizvodima primarno opskrbljivati tržište Hrvatske, Bosne i Hercegovine, te Madžarske, te će na tim tržištima nastojati proširiti tržišni udio.

Kratki portret TONDACH Gleinstätten d.d.

TONDACH Gleinstätten zapošljava u Europi više od 3.200 zaposlenih u 30 tvornica u 10 zemalja, a 2005. godine je prihod poduzeća iznosio 195 mil. Eur-a. TONDACH Gleinstätten d.d. se oslanja na lokalni managament, najmodernije tehnologije i inovacijsku politiku. www.tondach.hr]]>