Varaždinska iskustva – pomoć Zadru!

ZADAR – Mislimo da postojeći Centar za poduzetništvo ili Obrtnička komora nedovoljno pridonose potrebnom poduzetničkom razvoju s obzirom na potencijale i time želimo pridonijeti konkretnom rješavanju problema obrtnika i poduzetnika – kazao je Lekaj

Mislimo da nije dovoljno samo stvarati sve veći broj poduzetnika, ne samo pomagati i gurati nove poduzetnike, već i pomoći sadašnjim poduzetnicima da se ne “ugase” nakon dvije-tri godine posla. Pritom ne mislim na nekakvu socijalu ili novčanu pomoć, već stvaranje pravog poduzetničkog okruženja, od edukacije do stručne potpore u kreditiranju i otvaranju novih projekata – kazao nam je, među ostalim, David Lekaj, predsjednik Udruge poduzetnika.

Business party s Čačićem Relativno “novija” Udruga već je pokrenula i realizirala nekoliko aktivnosti i programa radi promicanja i unaprjeđivanja poduzetničke kulture, te zaštite poduzetnika i obrtnika. Jedno je pokretanje zadarske razvojne agencije “Zara”, te povezivanje dobrih iskustava i poduzetnika Varaždinske i Zadarske županije, radi čega je svojedobno organizirala i “business party” s Radimirom Čačićem. – Ne želimo da se naše pozivanje shvati kao nekakvo stranačko ili puko interesno organiziranje, riječ je o tome da postoje neka zdrava i konstruktivna varaždinska iskustva koja mogu pomoći i zadarskim poduzetnicima. Mislimo da, primjerice, postojeći Centar za poduzetništvo ili Obrtnička komora nedovoljno pridonose potrebnom poduzetničkom razvoju s obzirom na potencijale i time želimo pridonijeti konkretnom rješavanju problema obrtnika i poduzetnika – kazao nam je predsjednik zadarske Udruge.

Trokut Zadar – Šibenik – Knin U Udruzi, naime, upućuju na neke konkretne primjere gdje valja olakšati postojeći – i budući – teret ljudima koji imaju ili žele otvoriti svoj biznis. Stečaj možda i može riješiti aktualne probleme, ali ne dugoročno jer zbog nedovoljne kontrole netko će ponovno upasti u njega. Riječ je i o naglom rastu blokada računa, ali i težnjama da se na probleme odgovori suvremenim metodama poput “klasterizacije”, odnosno okupljanja poduzetnika na zajedničkom proizvodu ili programima kako ne bi “potonuli” nakon početnog “prodora” u poslu. Dio akcija usmjeren je najprije na “trokut” Zadar – Šibenik – Knin, odnosno aktiviranje poduzetničkih potencijala na području gdje privatni biznis tek treba pokrenuti (područja od posebne državne skrbi) ili su temelji već razvijeni, kao u zadarskom slučaju. N. VERTOVŠEK Izvor: Slobodna Dalmacija www.slobodnadalmacija.hr

]]>