VIKO namjerava kupiti pogone tvrtke od koje je nastao

VARAŽDIN – Varaždinski proizvođač zaštitne odjeće i obuće VIKO prvi je u “branši” stekao pravo označavanja svojih proizvoda znakom Hrvatska kvaliteta. Nakon dobivanja najviših ocjena, pa i certifikata za kvalitetu proizvodnje ISO 9001 i EN ISO 20344/04, dovršavaju i pripreme za dobivanje certifikata za ekološki čistu proizvodnju ISO 14001.

Modernizacija proizvodnje i pomlađivanje menadžmenta doveli su VIKO u poziciju da danas posluje pozitivno i namjerava se širiti kupujući pogone nekadašnje tvrtke VIO, od koje su i oni nastali. Tvrtka svoje proizvode izvozi u Austriju i NjemačkuGlobalno tržište Kako sustav ocjenjivanja uključuje nezavisnu prosudbu proizvoda, dizajn, ekenomsko-marketinške parametre te sustav osiguranja kvalitete u proizvodnji u tvrtki su vrlo ponosni na dobivanje ove potvrde ukupne kvalitete. “Mi smo spremni za globalno tržište”, rekao je direktor marketinga Dražen Odobašić. “U Hrvatskoj smo lider u opskrbljivanju javnog sektora zaštitnom odjećom i obućom te rukavicama. Imamo zaokruženi proizvodni proces, a našim proizvodima opskrbljujemo između ostalih HŽ, T-Com, HEP, MUP, Inu i mnoge druge, sve do trgovačkih lanaca kao što je Konzum. Ovi poslovni partneri vrlo su zahtjevni i putem svojih propisa traže visoku kvalitetu proizvoda. Prisutni smo i na tržištima Bosne i Hercegovine, Srbije i Crne Gore, Slovenije, ali i Austrije i Njemačke”, kaže Odobašić. Kompletan servis Dobivanjem znaka Hrvatska kvaliteta u varaždinskoj tvrtki očekuju da će ih uočiti i drugi poslovni partneri koji traže visoku kvalitetu zaštitne opreme. “Oformili smo početkom godine novi prodajni tim i pokrivamo cijelu Hrvatsku, sada su nam cilj tvrtke s industrijskog tržišta koje imaju od 50 do 200 zaposlenih. Naša je proizvodnja potpuno zaokružena, jedni od rijetkih proizvodimo sve od potplata, proizvodnje kože pa do gotovih proizvoda. Ne treba zaboraviti da koristimo prirodne materijale koji su ugodni i zdravi za nošenje”, naglasio je direktor proizvodnje Nikola Bošnjaković. Menadžment kaže da plan razvoja tvrke koja zapošljava 230 radnika, uključuje i stvaranje povjerenja s kupcima kojima će ponuditi kompletan servis, uza sve višu kvalitetu i moderan dizajn uz prihvatljive cijene. Izvor: www.poslovni.hr

]]>