Zaobilaznica Vranja većim dijelom gotova

VRANJA – Zaobilaznica Vranja na cesti Labin – tunel Učka gotova je osamdeset posto. Trenutno su radovi koncentrirani oko mosta Mavrovija, a njeno puštanje u pogon očekujemo krajem studenog, doznajemo od direktora sektora za financije i ekonomske poslove Hrvatskih cesta Zagreb Željka Vivode.

On je jučer obišao gradilište sa saborskim zastupnikom Valterom Poropatom i načelnikom Lupoglava Frankom Baxom u pratnji projektanta Frane Vrkljana i voditelja gradilišta Alda Cerovca. Ova 2,2 kilometra duga dionica na kojoj 13 milijuna kuna vrijedne radove izvodi GP Krk pretposljednja je iz programa rekonstrukcije državne ceste tunel Učka – Kršan, financiranog sredstvima Hrvatskih cesta. Preostaje dionica brana Letaj – Boljunsko polje, duga 3,2 kilometra i vrijedna sedam milijuna kuna, za što Tehnoprojekt niskogradnja Rijeka trenutno očekuje građevinsku dozvolu da bi sljedeće godine zahvat mogao biti izveden. Dionica Tunel Učka – Vranja bit će sanirana sredstvima investicijskog održavanja Hrvatskih cesta 2008. godine, čime će rekonstrukcija biti zaključena. Vivoda je spomenuo popravak još četiriju dionica državnih cesta na Labinštini. Tri se financiraju iz programa »Betterment 2« Europske investicijske banke: Gračišće – Kršan u dužini 14,3 kilometra i vrijedna 26,5 milijuna kuna, Vozilići – Brseč duga 16,6 kilometara i vrijedna 33 milijuna kuna, te 8,5 kilometara duga i 19 milijuna kuna vrijedna dionica Most Raša – Barban. Oko 3,4 milijuna kuna za rekonstrukciju 2,1 kilometra dionice Štrmac – Stepčići izdvojit će Hrvatske ceste, a svi bi radovi trebali biti dovršeni do kraja 2008. godine. Sagledavajući problem prometne izoliranosti, Poropat je ponovio da je od predsjednika Uprave Hrvatskih cesta Stjepka Bobana doznao da će se ove godine početi pripremati izrada studije uključivanja Labinštine na Istarski ipsilon kod čvorišta Žminj. – Ta prometnica nema strateški značaj za razvoj cestovne infrastrukture u Hrvatskoj, ali to ne znači da na tom projektu ne možemo raditi prema županijskom prostornom planu, rekao je. Načelnik Baxa zadovoljan je načinom na koji Hrvatske ceste rješavaju prometne probleme te je izrazi želju da što prije pristupe izgradnji zaobilaznice Lupoglava kroz koji promet postaje sve gušći. R. S. Izvor: www.GlasIstre.hr

]]>