Zatvara se Svačićeva, otvaraju dionice do Trpimirove i Hutlerove

OSIJEK – Rekonstukcija Divaltove ulazi u završnu fazu – već u noći između utorka i srijede zatvorena je posljednja dionica, od Vatrogasne do Svačićeve, dovršava se asfaltiranje poteza od Trpimirove do Vatrogasne, a, prometno gledajući, najvažnije vijest je da će od danas za promet biti zatvorena i Svačićeva ulica.

Isto tako, iako je preksinoć (prvi put!?) prometna policija uredovala i kažnjavala vozače, prema riječima Josipa Bošnjaka, nadzornog inženjera iz “Rencona”, od danas (ili najkasnije sutra ujutro) će se moći nesmetano prometovati dionicom od Vatrogasne do Trpimirove. Također, otvara se i potez od Kirove do kružnog toka (Hutlerova). Tim se, naime, omogućuju alternativni pravci za najvažniji dio posla – obnovu raskrižja Divaltove i Svačićeve. – Raskrižje sa Svačićevom ključni je dio posla, i nastojat ćemo ga obaviti što je moguće brže. Već su počeli radovi na kanalizaciji, odnosno spajanje na kolektor, a riječ je o iskopu dubljem od pet metara. Iako smo dali rok od 6 do 7 dana, iz Vodovoda poručuju da će im za postavljanje kanalizacije biti dovoljno 4 do 5 dana, kaže Bošnjak. Dakle, sljedećih dana, umjesto Svačićevom, građani mogu prometovati Frankopanskom (iz Vatrogasne, preko Sjenjaka), odnosno Kirovom ili Srijemskom preko kružnog toka te dalje Hutlerovom (ako se ide prema središtu ili Donjem gradu). Radovi su posljednjih dana, dodaje Bošnjak, posebno intezivirani te očekuje da na obnovi posljednjih 400 metara (Vatrogasna-Svačićeva) neće biti većih poteškoća. – Parangal, Vodovod, HT… svi su sad sa svojim radovima krenuli ispred nas, što do sada nije bio slučaj i što je usporavalo radove. Oni su sada intezivirani, pješačaka i biciklistička staza već se rade na posljednjoj dionici, a i na cesti će se raditi sa svim kapacitetima. Ako nas vrijeme posluži, rok će se sigurno ispoštovati, poručuje Bošnjak. Inače, osim niza problema s instalacijama i grešaka u projektu koje smo već spominjali, radnici na Divaltovoj muku muče i s neodgovornim sugrađanima. Znakovi zabrane prolaza, kaže Bošnjak, uopće se ne poštuju (građani odgovaraju da znakovi predugo stoje na istom mjestu, tj. da su radovi prespori), pa ih je nekoliko srušeno i pregaženo. S druge strane, pregaženo je gotovo bilo i nekoliko neodovornih građana koji su srljali pod strojeve u pogonu. “Biser” tjedna, međutim, osigurao je vozač šlepera koji je silom želio Divaltovom, pa se sa svojim vozilom zakopao u netom postavljeni asfalt. Autor: M.MIHALJEVIĆ Izvor: www.Glas-Slavonije.hr

]]>